A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.
The Procuring Authority has disqualified all competitive operators with a bid lower than the winning bid
Contracted Institution | Ministry of Health | ||||||||||||||||
Tenderer Institution | Ministry of Health | ||||||||||||||||
Tender object | Ndertimi i godines se re te laboratoreve ne ISHP | ||||||||||||||||
Reference No. | REF-72998-06-19-2023 | ||||||||||||||||
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT | 384 988 709,00 | ||||||||||||||||
Type of Contract | |||||||||||||||||
Procurement Method | Open Procedure | ||||||||||||||||
Stage Procedure | Signed the Contract | ||||||||||||||||
Tender Publication Date | 20-06-2023 | ||||||||||||||||
Last date of Submitted Documents | 05-07-2023 | ||||||||||||||||
Tender Held Date | 05-07-2023 | ||||||||||||||||
No. of Bidders | 7 | ||||||||||||||||
Bidders |
1.DION-AL shpk 2.S I R E T A 2F shpk 3.ALBA KONSTRUKSION 4.BOE AGRI CONSTRUCTION & K A C D E D J A shpk 5.BOE AURORA KONSTRUKSION & DESARET COMPANY shpk 6.BOE BE - IS SH.P.K & 2 T shpk 7.GENERAL TRADING sh.p.k |
||||||||||||||||
Successful Bidder /Supplier / Provider |
|
||||||||||||||||
The winning bid ALL without vat | 342 831 733,00 | ||||||||||||||||
Bidder Announcement date | 09-08-2023 | ||||||||||||||||
Award and Contract Amount ALL with VAT | 403 151 919,00 | ||||||||||||||||
Contract date | 10-10-2023 | ||||||||||||||||
Planned Milestones of Contract / Start and End Date | 16 (gjashtëmbëdhjetë) muaj nga njoftimi për fillimin e punimeve (sipas grafikut të punimeve të dhënë nga projektuesi) | ||||||||||||||||
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
||||||||||||||||
Appeals |
Nuk ka pasur ankesa. Jane skualifikuar operatoret ekonomike te meposhtem: 1.DION-AL shpk , per arsye: - në sistem ka paraqitur dy preventiva dhe dokumenti nuk i përmban të gjitha zërat e punimeve dhe sipas cmimeve të zërave nuk plotësohet oferta e shprehur në fjalë e OE.Operatori ekonomik ka paraqitur dy preventivë, ku shuma totale e njërit, nuk korrepondon me vlerën e ofertuar shprehur në fjalë dhe me shifra sipas zërave të preventivit të paraqitur në dokumentin PREVENTIVI_I_PUNIMEVE.pdf Për rrjedhojë ky operator me paraqitjen e dy preventivave rrjedhimisht ka paraqitur dy oferta me vlera të ndryshme nga njëra tjetra. -Operatori ekonomik Dion.al rezulton që ka lidhur kontratën më RFB no AL-MH-319398-CW-RFB procedurë e realizuar nga projekti i BB pranë Ministrisë së Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale ku pjesë e procesit te vleresimit te ofertave ka qenë nje anetar i KVO i angazhuar në vlerësimin e kesaj procedure. Pra operatori ekonomik nuk plotëson kapacitetet teknike dhe njerëzore që të mund të realizojë edhe procedurën “Ndërtimi i godinës së re të laboratoreve në ISHP”, pasi ky kusht eshte i percaktuar qarte ne DT . -Nga shqyrtimi i ofertës është konstatuar se në llogaritjen e vlerës së ofertës pa TVSH (në të dy preventivat e paraqitur) OE ka aplikuar zbritjen e vlerës së TVSH-së, vlerës totale (punime me tvsh + pajisje), pra (punime me tvsh+pajisje)/1.2 .Në rastin konkret si autoriteti kontraktor ashtu edhe operatori ekonomik shfaqen në cilësinë e tatimpaguesit të cilët në transaksionet financiare midis tyre zbatojnë lex specialis, ligjin në fuqi për procedurat tatimore dhe tatimin mbi vlerën e shtuar. 2.S I R E T A 2F shpk , per arsye: - Operatori ekonomik për pajisjet me numër rendor 7, 8, 9, 10,11 ka deklaruar që do të furnizohen nga subjekti G&R. Subjekti G&R autorizon subjektin Smart Clima Solution. Nga kontrolli në faqen e QKB rezulton që operatori G&R nuk është prodhues i pajisjeve(pasi një subjekt prodhues duhet ti nënshtrohet procedurave të licensimit përkatës të legjislacionit Shqiptar në fuqi) . -Për pajisjen më numër rendor 1 është paraqitur një autorizim për ITE nga ALBESOL shpk..Ky autorizimin është në gjuhën angleze, kjo në kundërshtim me përcaktimet e DST. - Në tabelën e deklarimit të pajisjeve, për pajisjen me numër rendor 15 nuk është specifikuar prodhuesi apo distributori i autorizuar sipas kërkesave, kjo në kundërshtim më kërkesat e percaktuara ne DT. -Për pajisjen me numër rendor 6 është deklaruar prodhuesi HAIER. Për këtë është paraqitur autorizim për Smart Clima Solution, nga Best Tech AL 2000 shpk i cili deklaron që është distributor i autorizuar i HAIER por që nuk është paraqitur asnjë lidhje ndërmjet prodhuesit HAIER dhe Best Tech AL 2000 shpk, kjo në kundërshtim me kërkesat e DT . - Për pajisjet me numër rendor 13 dhe 14 është deklaruar se do të furnizohen nga MORIS HELLAS Greqi. Për mbushjen e këtij kriteri është paraqitur autorizim nga KLEO ASHENSOR i cili deklaron që është distributor i autorizuar i prodhuesit MORIS HELLAS. Autorizimi i prodhuesit për Kleo Ashensor nuk është nga MORIS HELLAS por është nga AH-MET ASANSOR SANAYI VE TIC.LTD. STI, Turqi dhe me MORI HELLAS nuk është paraqitur asnjë lidhje për të vërtetuar autorizimin e distributorit nga ky prodhues për KLEO ASHENSOR. Këto në kundërshtim me pikën 2.3.11.a të DT. - Nga shqyrtimi i ofertës është konstatuar se në llogaritjen e vlerës së ofertës pa tvsh (në të dy preventivat e paraqitur) OE ka aplikuar zbritjen e vlerës së TVSH-së, vlerës totale (punime me tvsh + pajisje), pra (punime me tvsh+pajisje)/1.2.Në rastin konkret si autoriteti kontraktor ashtu edhe operatori ekonomik shfaqen në cilësinë e tatimpaguesit të cilët në transaksionet financiare midis tyre zbatojnë lex specialis, ligjin në fuqi për procedurat tatimore dhe tatimin mbi vlerën e shtuar. 3.ALBA KONSTRUKSION shpk , per arsye: - Operatori ekonomik Alba Konstruksion rezulton që ka lidhur kontratën REF-AL-MH-332201-CW-RFB procedurë e realizuar nga projekti i BB pranë Ministrisë së Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale ku pjesë e procesit te vleresimit te ofertave ka qenë nje anetar i KVO i angazhuar në vlerësimin e kesaj procedure.U vërtetua se pajisjet dhe mjetet te vetedeklaruara sipas shtojces 8 ne kete procedure prokurimi nga ky OE, janë të angazhuara edhe në projektin e Bankes Boterore. Duke qenë se KVO ka në dispozicion dokumentacionin provues të angazhimit të mjeteve dhe personelit, datët e fillimit dhe përfundimit të kontratës, kontraten, listën e mjeteve, listën inxhinierëve, etj, angazhuar në kontratën REF-AL-MH-332201-CW-RFB, vendos që operatori ekonomik Alba Konstruksion nuk plotëson kapacitetet teknike dhe njerëzore që të mund të realizojë edhe procedurën “Ndërtimi i godinës së re të laboratoreve në ISHP”, pasi ky kusht eshte i percaktuar qarte ne DT. - Operatori ekonomik Alba Konstruksion nepermjet shtojces 8deklaron se do të mbështetet në kapacitetet e OE “METEO” sh.p.k, me NIPT L26310801C dhe operatorit “O.B KONSTRUKSION” sh.p.k, me NIPT K93728201A. Operatori ekonomik nuk ka patur pretendime përsa i përket këtij kriteri, në fazën e pranimit të dokumentave. Për rrjedhojë cdo operator është i detyruar ti plotësojë të gjitha kriteret e përcaktuara në DT. Në një procedurë prokurimi, subjekti i parë i interesuar është operatori ekonomik, i cili e përgatit ofertën e tij në përputhje me kuadrin ligjor në fuqi dhe nga ana tjetër, është autoriteti kontraktor, i cili përzgjedh operatorin ekonomik që plotëson të gjitha kriteret e përcaktuara nga autoriteti kontraktor në dokumentet e tenderit. Operatorët Ekonomikë janë të detyruar të përgatisin ofertat, në përputhje me kërkesat e përcaktuara në dokumentet e tenderit dhe ofertat që nuk përgatiten në përputhje me këto dokumente duhet të refuzohen si të papranueshme.Sa më lart mbështetja e OE në kapacitete të tjera është në kundërshtim më përcaktimet e AK në DT. - Nga shqyrtimi i ofertës është konstatuar se në llogaritjen e vlerës së ofertës pa tvsh OE ka aplikuar zbritjen e vlerës së TVSH-së, vlerës totale (punime me tvsh + pajisje), pra (punime me tvsh+pajisje)/1.2.Në rastin konkret si autoriteti kontraktor ashtu edhe operatori ekonomik shfaqen në cilësinë e tatimpaguesit të cilët në transaksionet financiare midis tyre zbatojnë lex specialis, ligjin në fuqi për procedurat tatimore dhe tatimin mbi vlerën e shtuar. 4.BOE AURORA KONSTRUKSION & DESARET COMPANY shpk, per arsye: - Operatorët ekonomik deklarojnë se pajisjet me numër rendor 3, 7, 8, 9, 10, 11 do të furnizohen nga Klimateknika TB2 dhe ky i fundit është distributor i autorizuar i MIDEA, ALARKO/CARRIER. Për këto prodhues nuk është paraqitur asnjë autorizim që të vërtëtohet lidhja prodhues distributor, kjo në kundërshtim me pikën 2.3.11.a të DT. -Për plotësimin e kriterit të përcaktuar në pikën 2.3.10 DT përsa i përket licensimit ISO, OE Aurora ka paraqitur dokumentin 2.5_ISO_9001-14001-45001__AURORA_KONSTRUKSION_2022.pdf Nga shqyrtimi I dokumentacionit të dorëzuar rezulton se OE Aurora nuk ka paraqitur certifikatën ISO 14001-2015. - Nga shqyrtimi i ofertës është konstatuar se në llogaritjen e vlerës së ofertës pa TVSH (në të dy preventivat e paraqitur) OE ka aplikuar zbritjen e vlerës së TVSH-së, vlerës totale (punime me tvsh + pajisje), pra (punime me tvsh+pajisje)/1.2. Në rastin konkret si autoriteti kontraktor ashtu edhe operatori ekonomik shfaqen në cilësinë e tatimpaguesit të cilët në transaksionet financiare midis tyre zbatojnë lex specialis, ligjin në fuqi për procedurat tatimore dhe tatimin mbi vlerën e shtuar. 5.BOE BE - IS SH.P.K, shpk & 2 T shpk, per arsye: - Sigurimi i ofertës është me kohëzgjatje prej 150 ditësh në kundërshtim me kriteret e përcaktuara në DT. - Nga shqyrtimi i dokumentacionit konstatohet se operatorët pjesë e këtij bashkim operatorësh, janë mbështëtur në kapacitete të tjera përkatësisht: 2T mbështetet në kapacitetet e OE UDHA shpk me NIPT K77524909Q dhe OE BE-IS shpk mbështetet në kapacitetet e OE AJSLI 2011 shpk me NIPT L13224001O.Operatori ekonomik nuk ka patur pretendime përsa i përket këtij kriteri, në fazën e pranimit të dokumentave. Për rrjedhojë cdo operator është i detyruar ti plotësojë të gjitha kriteret e përcaktuara në DT. Ne një procedurë prokurimi, subjekti i parë i interesuar është operatori ekonomik, i cili e përgatit ofertën e tij në përputhje me kuadrin ligjor në fuqi dhe nga ana tjetër, është autoriteti kontraktor, i cili përzgjedh operatorin ekonomik që plotëson të gjitha kriteret e përcaktuara nga autoriteti kontraktor në dokumentet e tenderit. Operatorët Ekonomikë janë të detyruar të përgatisin ofertat, në përputhje me kërkesat e përcaktuara në dokumentet e tenderit dhe ofertat që nuk përgatiten në përputhje me këto dokumente duhet të refuzohen si të papranueshme. Sa më lart mbështetja e OE në kapacitete të tjera është në kundërshtim më përcaktimet e AK në DT. - Nga shqyrtimi i preventivit i paraqitur nga ky BOE kontatohet se mungojnë disa zëra në preventiv. -Nga shqyrtimi i ofertës është konstatuar se në llogaritjen e vlerës së ofertës pa tvsh (në të dy preventivat e paraqitur) OE ka aplikuar zbritjen e vlerës së TVSH-së, vlerës totale (punime me tvsh + pajisje), pra (punime me tvsh+pajisje)/1.2.Në rastin konkret si autoriteti kontraktor ashtu edhe operatori ekonomik shfaqen në cilësinë e tatimpaguesit të cilët në transaksionet financiare midis tyre zbatojnë lex specialis, ligjin në fuqi për procedurat tatimore dhe tatimin mbi vlerën e shtuar. 6.GENERAL TRADING sh.p.k, per arsye: - operatori nuk ka paraqitur oferte ekonomike. |
||||||||||||||||
Cancellation reason | |||||||||||||||||
Additions | |||||||||||||||||
Transaction / Actual Spending |
|
||||||||||||||||
Public Announcement Bulletin |
|